Jeśli ktoś choć trochę interesuje się modą, to pewnie
zauważył, że moda sportowa powoli wkracza na wybiegi oraz salony celebrytów.
Być może na podobnej zasadzie, jak kiedyś można było na Krupówkach w Zakopanem
spotkać osoby z pełnym wyposażeniem narciarskim, które wcale nie miały ochoty
jeździć na nartach, tylko lubiły sobie tak zaszpanować . Wracając do mody
sportowej, to ponoć już kilka znanych celebrytek wystąpiło w obuwiu sportowym
(czytaj: nie na obcasach) założonym do mniej lub bardziej eleganckiej kreacji. Właściwie może to i słuszne, bo dlaczego
kobiety mają wciąż sobie niszczyć kręgosłupy i męczyć się na niebotycznych
szpilkach? Czy ktoś wymaga takich
poświęceń od facetów?
Niezależnie od tego, czy ktoś uprawia sport wyczynowo, rekreacyjnie czy nie uprawia go wcale, współczesne trendy
modowe pokazują, że bluzy z nadrukiem lub bez można zakładać „bez obciachu”
również na imprezy, a nie tylko na siłownię czy spacer z psem. Zważywszy, że wybór dostępnych wzorów wśród bluz z nadrukiem jest dość duży, możemy
wśród nich wybrać nawet coś wieczorowego, na przykład z racji błyszczących
elementów ozdobnych, co w połączeniu z żakietem i kapeluszem może całkiem
dobrze sprawdzić się na większej imprezie.
Taka bluza świetnie się sprawdzi zarówno z dżinsami lub z krótkimi
szortami ukazującymi zgrabne nogi, jak i
ze spódnicą.
Z kolei wśród propozycji dla panów o plastycznym zacięciu,
nie bojących się wyróżniać z tłumu czymś niestandardowym, furorę robią
bajecznie kolorowe bluzy z nadrukiem 3D, który sprawia wrażenie głębi, jak
klatka z filmu.
Tak odważnych mężczyzn nie spotyka się jednak dość często,
większość z nich lubi bardziej tradycyjne teksty czy kolorystykę, podkreślające
ich typowo męski sposób bycia i życia. Takich klientów mogą zainteresować bluzy
pochodzące ze sklepu internetowego http://dealyourcreativity.com/,
charakteryzujące się stonowaną kolorystyką, w której dominuje biel, czerń i
szarość, a teksty mówią o ulubionych
„męskich” rozrywkach, jak na przykład ten: EAT, SLEEP, RAVE, REPEAT (kto to zna
angielski, zrozumie).

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz